Pytania czatowe (cz. 9)

Witam. Zaczynam ćwiczyć, chce zgubić max 5 kg, ale najbardziej zależy mi na rzeźbie (brzuszek robi się nie za ciekawy :D). Zaznaczam, że jestem kobietą (nie chce wyglądać jak facet). Jaką odżywkę proponujecie na tkankę mięśniową? Chciałabym uzyskać efekt w miarę szybko…
Witam, to dwa oddzielne procesy budowa masy mięśniowej i redukcja tkanki tłuszczowej. U osób początkujących jest szansa, że zwiększając masę mięśniową można jednocześnie spalić tłuszcz, później – bez dodatkowego wspomagania – już nie jest tak prosto. Jeśli dopiero zaczynasz treningi to najlepiej zacząć od odżywki wysokobiałkowej – polecam białko serwatkowe whey. Najlepsze są izolaty, które mają wyeliminowany maksymalnie tłuszcz i węglowodany, ale na początek wystarczy również tańszy koncentrat białek serwatkowych.


Witam, chciałabym coś na odchudzanie, co nie zawiera laktozy.
Uczulenie na cukier mleczny to coraz powszechniejsza dolegliwość, spotykająca również osoby fizyczne. Jeśli zależy Pani na skutecznej suplementacji wspomagającej redukcję tkanki tłuszczowej, warto wybrać doskonale oczyszczony izolat białka serwatkowego. Choć jest to białko mleczne, w procesie produkcji laktoza została całkowicie wyeliminowana z tej proteinowej formuły. Większa podaż białka w okresie redukcji wspomaga zarówno proces spalania tłuszczu, jak również poprawia wygląd sylwetki. Do izolatu można dorzucić również termogenik – polecam Clenburexin Treca.


Witam, szukam czegoś naturalnego do picia, wspomagającego spalanie tkanki tłuszczowej bądź coś w tym stylu, polecanego 🙂
Wśród suplementów wspomagających spalanie tkanki tłuszczowej mamy kilka preparatów w formie płynu. Ze swojej strony polecam l-karnitynę L-Carnitine 3000, a z mocniejszych suplementów to termogeniki. W płynie mielibyśmy np. Thermo Drine Liquid.


Chciałbym kupić aminokwasy proste w kapsułkach. Jakie polecicie?
Kupując aminokwasy, uwagę warto zwrócić przede wszystkim na ilość aminokwasów w porcji produktu, a także pochodzenie tych aminokwasów. Ze swojej strony polecam AminoMax 6800 – aminokwasy w kapsułkach firmy Trec wzbogacone witaminami C i B6, tauryną oraz glutaminą, bądź Anabolic Amino 5500 Olimp, których formułę uzupełniono o taurynę i witaminę B6. Oba te suplementy wyprodukowano na bazie czystego hydrolizatu białka serwatkowego, co gwarantuje ich wyjątkową jakość i szybkie przyswajanie zawartych w nich aminowkasów.


Witam. Potrzebuję czegoś, czym mogłabym zastąpić posiłek, pójść po godzinie na siłownię i mieć siłę na zrobienie średnio absorbującego treningu.
Najlepiej sprawdziłaby się odżywka węglowodanowo-białkowa. Różnią się one od siebie procentową zawartością białka. Przed treningiem można dostarczyć większej ilości węglowodanów, więc odżywki zawierające około 20% protein w składzie będą optymalne – takimi gainerami są np. Gainerator Olimp, Mass 20 Scitec, Mass Core FA, Mass XXL Trec, Mutant Mass, Whey Mass Builder Hi Tec Nutrition, Whey Mass Gain Megabol czy Mass Active 20 FitMax. Na około godzinę przed samym treningiem można wziąć również aminokwasy BCAA, które ochronią mięśnie przed procesami katabolicznymi, nasilającymi się przede wszystkim podczas treningu, oraz poprawią możliwości wytrzymałościowe i wydolnościowe całego organizmu.


Zaczynam ćwiczyć. Co poleciłbyś na szybki przyrost masy?
Najlepiej zacząć od odżywki węglowodanowo-białkowej, która uzupełni ewentualne niedobory najważniejszych składników odżywczych – węglowodanów i białka – w codziennej diecie. Warto jednak pamiętać, że gainer należy traktować tylko pomocniczo – żeby zobaczyć efekty w postaci masy mięśniowej, należy przede wszystkim zdrowo się odżywiać oraz ciężko trenować, ponieważ żadna odżywka nie zastąpi nam wysiłku fizycznego i zbilansowanej diety.

Napisz komentarz