Pytania czatowe (cz. 7)

Co w przerwie kreatynowej??
Stosowanie kreatyny pozwala zwiększyć wielkość i siłę mięśni, a także poprawić parametry wysiłkowe. Cykl na kreatynie może trwać od kilku do nawet kilkunastu tygodni w zależności od zapotrzebowania organizmu i stosowanych dawek. Na podtrzymanie efektów po treningów polecam zażywanie BCAA, które ochronią mięśnie przed katabolizmem mięśniowym i pobudzą syntezę mięśni, a także argininę, która zapewni im optymalny dopływ tlenu i składników odżywczych, dostarczając bodźca do wzrostu.


Potrzebuje pomocy w doborze odpowiednich odżywek, mam 19 lat i przy wzroście 180 cm ważę 65 kg. Mam dość szybki metabolizm, a zależy mi na przyroście masy. Ćwiczę 5 dni w tygodniu.
W tym wypadku najlepiej sprawdzą się odżywki węglowodanowo-białkowe, czyli gainery. Sam gainer będzie odpowiednim uzupełnieniem diety w dużą ilość kalorii, węglowodanów i białka, potrzebnych przede wszystkim osobom szczupłym, którym trudno przybrać na wadze i utrzymać masę. Dodatkowo warto brać kreatynę, która zintensyfikuje przyrosty masy poprawi parametry siłowe.


Witam, szukam czegoś na siłę i trochę energii do ćwiczeń. Myślę o jakimś zestawie z HMB.
Witam, polecam zestaw http://suplementy.pl/index.php?p2669,jablaczan-kreatyny-hmb-arginina-beta-alaina Zawiera on najlepszy preparat zwiększający parametry siłowe – kreatynę, antykataboliczne HMB, a także dwa preparaty wspomagające wydolność, wytrzymałość i wydajność treningową – beta-alaninę oraz argininę. Ta ostatnia poprawia przepływ krwi i transport tlenu do wszystkich komórek ciała, wspomagając efekt pompy mięśniowej, waskularyzacji, pobudzenia i usprawnienia funkcji psychoruchowych.


Szukam dobrego i sprawdzonego carbo, które uzupełni witaminy minerały po treningu.
Witam, polecam Carbonox Olimp. To odżywka węglowodanowa łącząca w sobie trzy rodzaje węglowodanów o różnej kinetyce wchłaniania i zróżnicowanym indeksie glikemicznym (glukoza, maltodekstryna, izomaltuloza), której formuła została wzbogacona o kompleks najważniejszych witamin i minerałów, w tym kluczowych dla potreningowej regeneracji elektrolitów wapnia i magnezu.


Która kreatyna jest lepsza – jabłczan czy monohydrat?
Każdy organizm jest inny, stąd w odmienny sposób reagujemy nie tylko na pokarmy, ale również na odżywki. Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć, która kreatyna jest lepsza, chociaż pod względem budowy chemicznej jabłczan jest bardziej stabilny w kwaśnym środowisku żołądkowym i większa jego ilość wchłania się do mięśni, szybciej je wysycając. Jabłczan nie powoduje również retencji wody w organizmie, co może zdarzyć się w trakcie suplementacji monohydratem. Dlatego uważam, że lepszą formą kreatyny jest jabłczan, dostępny np. w suplemencie CM3 Trec.


Chciałabym nabyć któryś z Waszych termogeników, ale nie wiem który ćwiczę 3 razy intensywnie w tygodniu, 2 mniej intensywnie a nie mogę pozbyć się zapasu tłuszczu, szczególnie z bioder i ud. Proszę również o informację o dawkowaniu i przeciwwskazań związanych ze stosowaniem suplementu.
Godny uwagi jest Clenburexin w kapsułkach. Każdy termogenik zawiera kofeinę i tylko co do tego składnika są przeciwwskazania (nie zaleca się łączyć z lekami podwyższającymi ciśnienie ani z innymi preparatami zawierającymi kofeinę, np. przedtreningówkami). Co do dawkowania, to w dzień treningowy suplement można stosować przed wysiłkiem, a w dzień nietreningowy – rano, po przebudzeniu.

Napisz komentarz