Pytania czatowe (cz. 4)

Mógłbyś zaproponować mi coś co mogę brać przed treningiem i po treningu w celu odnowienia energii, zregenerowania się?
Najlepszym wyborem przed treningiem będzie połączenie carbo i przedtreningówki. Carbo doładuje twoje mięśnie mocą, a przedtreningówka pobudzi i wyzwoli maksymalny potencjał twojego organizmu. Z kolei po treningu polecam również carbo, które zintesyfikuje proces odnowy rezerw energetycznych organizmu, poważnie wyczerpanych w wyniku treningu, oraz aminokwasy BCAA lub izolat białka serwatkowego. Te ostatnie dostarczą organizmowi niezbędnych substancji anabolicznych i antykatabolicznych, dzięki którym przyspieszysz procesy regeneracji potreningowej mięśni oraz w pełni wykorzystasz okno anaboliczne, pojawiające się po treningu. Podstawą powinno być jednak carbo – polecam suplement Trec Max Carb, który zawiera stosunkowo mało cukrów prostych.


Szukam dobrego białka, najlepiej serwatkowego, z monohydratem kreatyny.
Białko serwatkowe to najlepszy wybór, jeśli chcemy w wartościowy sposób uzupełnić codzienną dietę o szybkowchłanialną proteinę o dobrym aminogramie i skutecznym działaniu nasilającym syntezę nowych włókien mięśniowych. Wśród odżywek bazujących na koncentracie białka serwatkowego można znaleźć również takie, zawierające domieszkę kreatyny w postaci monohydratu. Są to m. in.Trec Whey Pump X-Treme, Muscle Up Protein i Muscle Up Professional ActivLab czy matriks białek serwatkowych (i nie tylko) – Quattro Pro Econo Megabol.


Witam, zakupiłem właśnie jabłczan z Treca CM3. Jak go stosować ?
Kreatynę należy stosować codziennie w dawkach od 3 do maksymalnie 10 gramów na dobę. Najlepsze efekty daje suplementacja dzielona – jabłczan kreatyny Trec Nutrition radzę przyjmować 2 razy dziennie (np. pierwszą porcję rano na czczo, a drugą przed treningiem lub między posiłkami) po 3,5 grama preparatu.


Jakie odżywki można i warto brać podczas stosowania cyklu kreatyny?
Na cyklu kreatynowym warto stosować – w zależności od potrzeb – dodatkowo HMB, aminokwasy, glutaminę, BCAA oraz odżywkę białkową. W przypadku dużych braków diecie, warto rozważyć także zakup gainera, ułatwiającego pokrycie zwiększonego zapotrzebowania organizmu na proteinę, węglowodany i kalorie.


Hej, potrzebuję czegoś aby mieć sporo energii na treningu a najlepiej i poza nim, dodatkowo jakaś dobra kreatynka lub stack.
Polecam przedtreningowy stack z kreatyną BSN N.O. XPLODE. To typowa przedtreningówka z silną formułą energetyzującą, zwiększająca wytrzymałość i wydajność na treningu. W przypadku braków w diecie polecam uzupełniać codzienny plan żywieniowy o odżywkę typu gainer lub czystą proteinę, dostarczających niezbędnych składników budulcowych dla rozwijających się mięśni.


Cześć, chciałbym skomponować zestaw do budowy suchej masy mięśniowej. Wzrost 183 cm, waga 73 kg.
Polecam zestaw z odżywką węglowodanowo-białkową typu bulk lub drugi zestaw dodatkowo z kreatyną i aminokwasami.

Napisz komentarz