Pytania czatowe (cz. 2)

Mógłbyś zaproponować mi coś, co mogę brać przed treningiem i po treningu w celu odnowienia energii, zregenerowania się? I w przyzwoitej cenie.
Przed treningiem polecam przedtreningówkę i węglowodany, a po treningu – węglowodany i aminokwasy BCAA lub izolat białek serwatkowych. Niedrogimi, dobrymi węglowodanami jest odżywka Max Carb Trec Nutrition. Z aminokwasów BCAA polecam odżywkę BCAA Xplode Olimp. Jeśli potrzebujesz czegoś tańszego, wybierz BCAA Xtra ActivLab albo BCAA G-Force Trec Nutrition. Wszystkie te odżywki to połączenie BCAA z glutaminą – dzięki temu szybciej zregenerujesz mięśnie po wysiłku. Jeśli wolisz stosować izolat, dobrym wyborem będzie odżywka białkowa Isolate 100.


Witam, szukam suplementu, który pobudzi mnie przed treningiem piłkarskim i na maxa pomoże mi się skoncentrować.
Przed treningiem warto stosować preparaty przedtreningowe, które nie tylko pobudza i ułatwią koncentrację, ale poprawią również możliwości wysiłkowe organizmu. Jeśli ważna jest dla nas motywacja, koncentracja i pobudzenie przed treningiem, można skusić się na przedtreningówkę Trec S.A.W. zawierającą trzy silne stymulanty – kofeinę, taurynę i l-tyrozynę.


Witam, chciałam kupić l-karnitynę. Nie wiem, czym się sugerować przy wyborze, ponieważ nigdy jej nie zażywałam. Ćwiczę 3-4 razy w tygodniu, głównie jazda na rowerze w terenie, a jeżeli na siłowni, to intensywne spinningi z trenerem.
Kupując suplement z l-karnityną, warto zwrócić uwagę na ilość substancji aktywnej. L-karnitynę warto stosować w dawkach 1500-3000 mg na dzień. Są L-karnityny które mają 1000-1500 mg w jednej kapsułce/porcji. Pod względem stosunku jakości do ceny i długości suplementacji najlepiej prezentuje się suplement L-Carnitine Extreme firmy Olimp wystarcza na pełne dwa miesiące efektywnej suplementacji. Dobry jest również suplement L-Carnitine 3000 Trec dostępny nie tylko w formie kapsułek, ale również w płynie i w żelu.


Witam, rozglądam się za odżywkami poprawiającymi wytrzymałość i siłę oraz przyśpieszającymi regenerację organizmu. Dodam, iż nie ćwiczę na siłowni, ale pracuje fizycznie po 14-16h w tygodniu w ciężkich warunkach. Mam 27 lat i ważę 63 kilogramy.
Dla wzmocnienia organizmu warto stosować preparat witaminowo-mineralny, np. Multipack Sport Day/Night Formula. Zawiera on najpotrzebniejsze składniki aktywne dla osób aktywnych fizycznie, przyjmowane w dawkach dzielonych na dzień i na noc. Zapotrzebowanie na składniki aktywne, zwłaszcza węglowodany, stanowiące podstawowe źródło energii dla organizmu, można pokryć stosując wysokowęglowodanowe gainery, np. Solid Mass lub Mass XXL.


Witam. Potrzebuje coś skutecznego na regenerację po ciężkich treningach.
W celu szybkiej regeneracji po treningowej, warto po treningu zastosować napój, będący połączeniem węglowodanów i białka lub gainer. Jeśli chcesz zastosować pierwszą opcję, dobrze sprawdzą się węglowodany Max Carb i izolat białka serwatkowego, np. Isolate 100 Trec. Jeśli wolisz suplementację gainerem, wybierz suplement Balanced Recovery Scitec Nutrition – jest to odżywka zawierająca oprócz białka i węglowodanów również najpotrzebniejsze elektrolity, tracone podczas treningu. Po treningu można stosować również mieszankę aminokwasów BCAA i l-glutaminy, którą znajdziesz m. in. w BCAA Xtra ActivLab czy BCAA Xplode Olimp.

Napisz komentarz